אטרקציה לכל המשפחה: לייזר טאג במרכז

תלבשו רצועה על אפוד ותצעדו אל תוך מבוך הג'ונגל החשוך. חברי הצוות נעלמים במעברים מלאי ערפל. אתם זוחלים על רמפה. פתאום אתם מרגישים תנועה. נורות אפוד מהבהבות. אתם מבקיעים! משאבות אדרנלין מניעות אתכם קדימה. לייזרים חודרים את החושך כשצפירות ריקושט נשמעות במבוך. המחשבות מתפרקות. אתם מפסיקים לצפות ונושמים את המשחק. אתם מרגישים את זה. אתם הופכים למשחק. לייזר טאג במרכז הוא ההרפתקה האולטימטיבית.

לייזר טאג במרכז הוא ספורט מהנה 

לייזר טאג במרכז הוא משחק יריות הדומה לפיינטבול. ההבדל הגדול ביותר בין לייזר טאג לכל ספורט אחר הוא, שהלייזר טאג בטוח ונקי. לעולם לא תצטרכו ללבוש ציוד בטיחות, מכיוון ששחקנים אינם יורים עליכם בכדורי צבע או סרק. במקום זאת, לייזר טאג משתמש במקורות בטוחים לחלוטין, שלעולם לא יפגעו באף אחד. 

אדם בכל גיל יכול לשחק במבוכי הלייזר טאג. המשחק גמיש בעיצוב שלו, דבר המאפשר להתאים לכל קבוצה או גיל. המשחק מושלם לאירועים משפחתיים, ימי הולדת, מסיבות, ימי גיבוש או ימי צוות ועוד. המשחק יכול גם לפנות לכל סוגי השחקנים, אלה המעוניינים ליהנות או קבוצות תחרותית שרוצות אתגר.

חגיגות הן סיבה נפלאה לרכוש תכשיט כמתנה. במקרים רבים בן הזוג מכין הפתעה ומזמין סוף שבוע בצפון או במקם אחר. מכיוון שבת הזוג אינה מודעת לכך, הוא אורז עבורה מזוודה קטנה עם בגדים, אביזרים, כלי רחצה כמו שמפו ללא מלחים, מסרק, דיאודורנט, תכשיטים, כלי איפור ועוד. הוא מניח את המזוודה בתא המטען ומגיע כרגיל לאסוף אותה מהעבודה בסוף היום. רק שהפעם הוא יוצא לכבישים אחרים ומפתיע אותה בנסיעה לחופשה לא מתוכננת.

 

עבודת צוות וטקטיקה

ברוב מצבי המשחק של הלייזר טאג מעורבים שני צוותים או יותר. אמנם ניתן לשחק בהצלחה וליהנות ללא עבודת צוות (לרוב קבוצות הילדים הצעירים ייהנו רק להתרוצץ ולירות), אך קבוצות העובדות יחד לקראת מטרתן בדרך כלל ינצחו במשחק. להלן טיפים שיעזרו לעודד שחקנים לפתח עבודת צוות וטקטיקות:

  • עזרו לכל השחקנים בקבוצה להבין את המטרה של מצב המשחק שהם משחקים. זה יכול להיות רעיון טוב לתת טיפים והצעות לשחקנים או לקבוצות שלא בטוחים מה לעשות.
  • הטקטיקות בהן תשתמש כל קבוצה תשתנה לעיתים קרובות. תנו לשחקנים מספיק זמן לפני כל סיבוב כדי לדבר ביניהם. זה יעזור להם להכין תוכנית שכולם יוכלו להסכים לעשות יחד.
  • הציבו מפה של אזור המשחק שלכם במקום מוסכם, כדי שכל השחקנים יוכלו לראות אותה. היכולת להסתכל במפה תעזור לשחקנים להבין לאן ללכת ומה לעשות.
  • נסו לשייך או לעודד שחקנים לקחת תפקידים שונים. כאשר לשחקנים יש תפקיד ספציפי, הם יכולים להרגיש בטוחים יותר בזמן המשחק. לדוגמה, בחיסול קבוצות, בדרך כלל זה רעיון טוב שיהיו שחקנים פרוסים באזור המשחק כדי לוודא שאף אחד לא יכול לצאת. הקצו גם שחקנים לצפות בצדדים או לחפש שחקני אויב.
  • תמנו שחקן למנהיג הקבוצה. אם יש מספיק שחקנים, אתם יכולים גם להקים קבוצות קטנות עם מנהיגים. זה מעודד שחקנים לעבוד יחד כצוות, במקום לשחק לבד.
  • אם שטח תחום המשחק שלכם גדול מאוד, מכשירי קשר הם דרך נהדרת לצוותים לתקשר ולעבוד יחד. מינוי מספר שחקנים בצוות המתמקד בהעברת מידע זה לזה יסייע לקבוצה להגיב מהר יותר לאויב.

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!