לייזר טאג כפר סבא

הזמנת משחק לייזר טאג בכפר סבא מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג כפר סבא

כפר סבא היא בעיני רבים פנינת השרון, לבטח מבחינת האטרקציות שהיא מציעה לאנשים הגרים באזור והמגיעים אליו במיוחד. יש בה הרבה מאוד מרכזי קניות, קניונים ומסעדות, והיא מצליחה להביא משהו לכל אחד. כעת, בעיר אפשר למצוא גם את לייזר טאג כפר סבא שהיא פעילות אשר מתאימה לכל אחד. לייזר טאג כפר סבא מזמין את כולם ליהנות מפעילות מיוחדת מאוד, אשר יכולה להתאים לא רק לחבורות של חברים, אלא גם למשפחות, לוועדי עובדים ולמעשה, לכל סוג של משתתף, מקטן או קטנה ועד אנשים מבוגרים. הסיבה היא שמדובר בסביבת קרב ללא נפגעים, וזאת בניגוד לפיינטבול, שהוא די כואב, ולא מתאים לכל אחד.

לייזזר טאג משחק אסטרטגי

חליפה מיוחדת

לייזר טאג היא פעילות שבמסגרתה נכנס כל משתתף לחליפה מיוחדת הכוללת חיישנים מיוחדים במספר נקודות בגוף. במקביל, מקבל כל משתתף רובה לייזר איתו הוא מנסה לפגוע במשתתפים האחרים בקבוצות האחרות. ברוב המקרים מדובר בשתי קבוצות, אך בהחלט אפשר לייצר מספר קבוצות ולהגדיל את הסכנה והכיף. במשחק יש הרבה מאוד אסטרטגיות מלחמה, וחשוב גם להתייחס לתפאורה המפוארת שיש בכפר סבא. יש משהו משודרג בסניף הכפר סבאי, שמזמין את כולם, מגדול ועד קטן, לחוויה מלחמתית בלתי מזיקה ומהנה מאוד. הרבה מאוד קבוצות מקצועיות מגיעות למקום, אך יש הרבה מאוד להרוויח גם עבור אנשים מן השורה, שבאים ליהנות וגם לקיים התערבויות על ניצחונות קבוצתיים.

לייזר טאג כפר סבא פעילות לכל המשפחה

תחרותית ומגבשת

הפעילות של לייזר טאג בכפר סבא היא מצד אחד מאוד תחרותית, ומנגד גם מאוד מגבשת. יש משהו מאוד מאחד במלחמה, גם אם היא דמיונית, ואנשים מגבשים תחושת אחריות אחד כלפי השני. הרבה מאוד מחקרים מראים כי פעילויות מגבשות מהסוג הזה עוזרות לאנשים להתקרב לחברים או לבני משפחה, ואפילו להגביר את האפקטיביות בעבודה אם מדובר בקולגות. לכן, שווה מאוד להגיע אל לייזר טאג כפר סבא וליהנות מפעילות שאין בדיוק כמוה. מצד אחד לא מדובר במשהו רגיל, ומצד שני, זה לא כואב כמו פיינטבול. לכן, מדובר בפעילות האידיאלית עבור אנשים ספורטיביים ותחרותיים, שרוצים ליהנות עם החברים, המשפחות והקולגות שלהם.

הזמנת משחק לייזר טאג בכפר סבא מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג פעילות גיבוש

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!