לייזר טאג חולון

הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג חולון

חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא מונח שתמיד שמתקשר עם כיף לכל המשפחה. כעת, זה משתנה, עם פעילות לייזר טאג חולון אשר יכולה לספק שעות של כיף עבור כל המשפחה, ואפילו לעוד הרבה סוגים של משתתפים. עד לפני כמה שנים, היו בארץ מספר מקומות בהם היה אפשר לשחק פיינטבול, שנחשב ללייזר טאג של העשור הקודם, אך הפיינטבול, כפי שגילו הרבה אנשים, הוא כואב ולא נעים. לייזר טאג מביא את אותה אווירה תחרותית ומלחמתית, אך בלי הנושא של הכאב אשר הפריע לכל כך הרבה אנשים, והרתיע מלשתף ילדים בפעילות.

לייזר טאג חולון משחק אסטרטגי

פעילות מבוקרת ובטוחה

הפעילות בתוך לייזר טאג בניר דוד היא פעילות מבוקרת ובטוחה, ובמסגרתה כל משתתף נכנס אל תוך חליפה מיוחד בה יש חיישנים. השחקנים מתחלקים לקבוצות (תלוי בכמות האנשים, לעיתים יותר מ-2 קבוצות) ומנסים להוביל את קבוצתם לניצחון. הם מקבלים רובה מיוחד של לייזר, ואם הם מצליחים לפגוע בסמן שעל החליפה, הם "פוגעים" באותו שחקן ופוסלים אותו. הפעילות מצריכה חשיבה אסטרטגית ויכולות פיזיות, אשר קיימות במידה זו או אחרת אצל הרבה אנשים. לכן, לייזר טאג זה משהו שיכול להתאים גם לחבורות מקצועיות של גברים, אך גם למשפחות הכוללות ילדים, נשים ומבוגרים וגם עבור ועדי עובדים המגיעים לאזור ורוצות לצאת מהשגרה ומאזור הנוחות שלהן. 

לייזר טאג חולון חוויה לכל המשפחה

תפאורה מרשימה

הפעילות של לייזר טאג היא מאוד ידידותית לסביבה, התפאורה היא מרשימה מאוד ומושקעת, והחוויה הסופית היא מאוד חיובית עבור כל מי שמשתתף, בין אם הוא מנצח או מפסיד בסיכומו של עניין. אפשר להשתתף כמה פעמים עד אשר אחת הקבוצות מנצחת, וכמובן לקיים התערבויות על מנת להעלות את רמת העניין. שווה מאוד לעשות לייזר טאג כשאתם בחופשה, אך לא רק. אפשר להתארגן עם האבות מבית הספר, או החברים מהעבודה ולבוא כדי לעשות משהו יוצא דופן. מרבית האנשים בוחרים בפעילויות מאוד "רגילות", והגיע הזמן לצאת מהשגרה עם משהו אחר, בעיר מעניינת ואטרקטיבית, שכוללת עוד אטרקציות וגם אופציות קולינריות מעניינות לשעות של אחרי "הקרב".

הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג חולון פעילות מגבשת

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!