ימי גיבוש לעובדים במשרד ממזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד משגרת המשרד. זה הוא דבר ידוע שאם רוצים שהאווירה הטובה שבמשרד תישמר לאורך זמן ויהיה גיבוש נעים בצוות, צריך להוציא את העובדים לימי גיבוש. מעבר לעובדה שימי הגיבוש מחזקים את הקשרים במשרד, הם גם נותנים תחושת פורקן מהשגרה היומיומית בעבודה, מה שנקרא פריקת לחץ ושחרור. אז אם נמאס לכם מימי הגיבוש הרגילים של קריוקי ומסעדה, או באולינג, אולי הגיע הזמן שתשמעו איך יום גיבוש בלייזר טאג יתרום לעובדים שלכם.

 

אז למה יום גיבוש בלייזר טאג?

לייזר טאג היא חוויה שמייצרת תחרותיות בריאה בעזרת חלוקה לצוותים ועבודת צוות. כל אלה הינן תכונות שתרצו לראות מתחזקות בקרב העובדים שלכם, במיוחד אם אתם מובילים צוותי מכירה. החוויה בלייזר טאג תחזיר את התשוקה לתחרותיות בין העובדים, ומצד שני תלמד אותם לשתף פעולה אחד עם השני ולעזור אחד לשני על מנת להגיע לניצחון. 

בנוסף חווית המשחק תאפשר לעובדים שלכם "לירות" אחד בשני ולשחרר מתח וכעסים קודמים שהיו במשרד, גם אם זה בין מנהל לעובד למשל. זה אולי ישמע מגוחך, אבל תהיו בטוחים שזה יעזור לעובד שמגיע בהרגשה לא טובה לעבודה, לשחרר קצת כעס ולחזור יותר רענן ומחויך.

עוד דבר נחמד שכדאי לדעת הוא שלייזר טאג מתאים לכולם, ואין צורך לחשב איך מוצאים פעילות שמתאימה לכל סוגי האנשים. כולם יכולים לשחק במשחק ולהתחבר לצוות, בלי קשר לאיזה רקע הם מגיעים ממנו. בנוסף הניידת של לייזר טאג יכולה להגיע עד אליכם לכל מקום שתחליטו שהוא מתאים למשחק.

 

איך המשחק מתבצע?

בתחילת המשחק מחלקים את העובדים לקבוצות כאשר לכל קבוצה יש ראש צוות משלה, המטרה היא להשמיד את כל הקבוצות היריבות. במהלך המשחק חשוב לשמור על "חייהם" של חברי הקבוצה ולדאוג שהם לא נפגעים מ"אש" האויב. המשתתפים מקבלים נשקים שיורים לייזר, וכאשר הוא פוגע במתחרה מסוים, המתחרה נמצא מחוץ למשחק. 

המשחק יכול להתקיים בכל אחד ממתחמי המשחקים שלנו בפריסה ארצית, או בכל מקום שאתם תרצו שנגיע אליו עם ניידת הלייזר טאג שלנו. לרוב המשחק מתנהל בחלל פתוח ומאפשר גם להשתמש באמצעי הסוואה מהטבע כמו בניינים, עצים ושיחים.

 

כך תהפכו את היום הזה לבלתי נשכח

אם אתם רוצים לגרום לעובדים שלכם לזכור את זה כיום הגיבוש הכי טוב שהיה עד כה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את היום הזה, מעבר לחוויית המשחק המעולה שהוא מספק.

  • תעניקו שי לעובדים –
    אם יום הגיבוש הזה נופל על חג מסוים, תוכלו להעניק שי חמוד לכל עובד מהמשרד, כדי לסמל את היום הזה ולזכור אותו גם אחר כך. תוכלו להעניק מתנות לראש השנה, מתנות לשבועות או פסח, או סתם להעניק סוג של מדליה למנצחים מהיום הזה, או אפילו תמונה קבוצתית כמזכרת מהיום עצמו. העיקר שיהיה משהו שייתן חותם ליום הזה, והרגשה טובה לעובדים שחשבתם עליהם מעבר ליום הגיבוש עצמו.

     

  • תדאגו לדברים הבסיסיים –
    לייזר טאג יכולה לערב המון פעילות גופנית כמו טיפוס, קפיצה וריצה, מה שאומר ששורפים המון אנרגיה, ואם זה יום חם אז על פי כמה וכמה, לכן חשוב שתדאגו להביא איתכם צידה לדרך, בקבוקי מים אישיים לעובדים כדי שיוכלו להתרענן, ואפילו נשנוש קל שיהיה להם לאחר הפעילות. אם תרצו ממש לפנק תוכלו להמשיך משם לארוחת צוהריים מפנקת או להגיש אותה במתחם.

     

  • חולצות לצוותים –
    הענקה של חולצות מודפסות לצוותים יכולה לתרום משמעותית למורל התחרות במשחק ובצוות בכללי. אם אתם חכמים וחילקתם את הצוותים במשחק בדיוק כמו צוותי העבודה במשרד, החולצות הללו יוכלו לשמש את העובדים גם בימי הגיבוש הבאים ולהוות להם מזכרת מיוחדת מהיום הזה. ואם בא לכם בכלל לעוף על עצמיכם אז תנסו לשלב עם זה צניחה חופשית, אבל זה רק אם יש מספיק תקציב ורוצים ממש לפנק את הצוות

 

  • תמנו למישהו לתעד את האירוע –
    תמיד יש מישהו שבוחר לא להשתתף בפעילות, וזה בדיוק האדם למנות אחראי על תיעוד האירוע. אתם תרצו שתהיה למשרד מזכרת מיום הגיבוש המיוחד הזה, מהרגעים המצחיקים והמגבשים הללו. את התמונות לאחר מכן תוכלו להעלות לקבוצת הפייסבוק המשרדית, או להעביר במייל או בוואטסאפ בין העובדים.

 אם בכל זאת אין לכם מישהו שיושב בצד ולא משתתף, תמיד תוכלו להטיל את המשימה על צלם חובבן שייקח עלות סמלית ליום הזה, בהתחשב בכך שהפעילות אורכת כמה שעות בודדות.

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!