לייזר טאג רחובות

הזמנת משחק לייזר טאג ברחובות מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג רחובות

המיתוג של רחובות הוא עיר המדע וכעיר העוסקת בחדשנות, ניתן לחשוב שלא יהיו בה הרבה אטרקציות. עם זאת, מדובר בעיר מתקדמת עם הרבה אטרקציות ואפשרויות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. אחת האטרקציות המעניינות יותר בעיר היא לייזר טאג רחובות המהנה. לייזר טאג רחובות מזמין למעשה את כולם להשתתף בפעילות שהיא גם מהנה וגם ספורטיבית, וכזו שמתאימה להרבה מאוד אנשים. הפעילות יכולה להיות פרקטית גם עבור חבורות של חברים, גם עבור משפחות ואפילו לוועדי עובדים ועסקים אשר מחפשים פעילות יוצאת דופן. יש משהו מרגש מאוד במלחמה המדומה הזו, והיא מוציאה את התחרותיות האינטנסיבית ביותר אשר קיימת אצל אנשים.

לייזר טאג רחובות פעילות חוויתית

לירות וליהנות

לייזר טאג היא פעילות המדמה מלחמה בשטח פתוח, רק ללא נפגעים. למעשה, כל המשתתפים עוטים חליפה מיוחדת עם מספר חיישנים ומקבלים גם רובה מתאים. הם צריכים לפגוע עם קרן הלייזר של הרובה בחיישן של היריבים שלהם ובכך לחסל את שחקני היריבה עד האחרון בהם, כדי להיות מוכרזים כמנצחים. בלייזר טאג אפשר לייצר מצב של כמה וכמה קבוצות, ולהילחם בתפאורות שונות. לייזר טאג רחובות מציע תפאורה מושקעת במיוחד, וכלי לחימה איכותיים, כדי להגביר את החוויה ולהגדיל את התחרותיות בין כל המעורבים. כמובן שבמקום אפשר למצוא גם תחרויות של קבוצות מקצועניות, אך גם הרבה מאוד חובבנים שבאים כדי ליהנות מפעילות חברתית.

לייזר טאג רחובות פעילות אסטרטגית

מתאים לכולם

פעילות של לייזר טאג ברחובות יכולה להתאים להרבה מאוד סוגים של אנשים, אשר יכולים גם לפתח את המיומנות שלהם עם הזמן, ולהילחם כיחידה אחת. הרבה אנשים גם מגיעים למקום על מנת לבצע התערבויות, אשר מסתיימות באחת המסעדות הטובות שיש לרחובות להציע. יש משהו בתחרותיות הממותנת הזו שמושך הרבה מאוד אנשים, וזה משהו שמרבית האנשים תמיד חששו לעשות אותו במציאות. כיום, אפשר "להילחם", אך בלי סיכוי אמיתי להיפגע. הפעילות היא קודם כל מהנה ובטוחה, ולכן מוזמנים אליה כולם, כולל ילדים, נשים ומבוגרים. לאחר מכן, היא גם מאוד מאתגרת ומהנה, וכזו שיכולה למלא יום שלם של פעילות מיוחדת ויוצאת דופן.

הזמנת משחק לייזר טאג ברחובות מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג חולון פעילות מגבשת

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!