לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית

הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי 

– טקטי המדמה לוחמה בשטח פתוח, סבוך או מיוער כאשר ישנן שתי קבוצות יריבות המתחרות זו בזו בעזרת רובי לייזר חכמים הנשלטים על ידי מערכת ניטור לייזר אשר מציגה את מעמדם של המתחרים ואת תוצאות המשחק על גבי צג מערכת המתחם והן על גבי הצגים הקיימים בנשקים האישיים של המשתתפים במהלך המשחק.

הרעיון הוא, על הקבוצות המתחרות לכבוש שטח או פריט כלשהו ולאחוז בשליטה בו כמה שיותר זמן.

על מנת לדמות שדה קרב באופן הכי קרוב למציאות על חברי הצוות להצטייד באמצי לחימה כגון ווסטים, בנדנות, צבעי פנים ושלל אמצעי הסוואה, הנשקים ייחודיים ומותאמים לכל תפקיד בכוח של כל פרט מחברי הצוות, ממש כמו בשדה קרב אמיתי.

מערכת הלייזר טאג ידידותית ביותר למשתתפים

מהסיבה הפשוטה שהירי בנשקים מתבצע על ידי לייזר ייחודי שאינו יכול לגרום לפציעות פיזיות בשחקנים ועל כך עומדים פלוסים רבים במערכת משוכללת וחדשנית זו.

בסופו של המשחק, יתבצע ניתוח טקטי ומעניין של מהלכי הקבוצות היריבות אשר יקבע את תוצאות המשחק ותוכתר באופן מוחלט הקבוצה שהובילה בכל תהליך מרתק זה. 

הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים

לייזר טאג צפון

פיתוח יכולות אסטרטגיה ועבודת צוות במשחקי לייזר טאג בצפון

משחק הלייזר טאג, הינו משחק אשר ברובו מושתת על חשיבה אסטרטגית עם שילוב של פעולות לחימה מתקדמות ומרתקות אשר מדמות שדה קרב תוך עמידה במצבי לחץ וקבלת החלטות מיידית לטובת ניצחון במשחק ובקרב כולו. על מנת לנצח במשחק, יש לתכנן את שלבי הפעולה במשחק תוך התמקדות בסיטואציות שונות העלולות להתרחש במהלך המשחק ופעולות תגובה אפשריות לסיטואציות הללו. משחק לייזר טאג, הוא ללא ספק תורם בפיתוח יעיל של חשיבה אסטרטגית בשדה הלחימה, חשיבה אשר מבוססת על ראיה רחבה של המשחק וחיזוי הפעולות אשר יש לבצע במהלך המשחק, על מנת לצאת עם היד על העליונה.

יחד עם פיתוח יכולות חשיבה אסטרטגית, משחק לייזר טאג תורם באופן מושלם לעבודת צוות, דבר אשר קריטי במיוחד כאשר ישנם ימי גיבוש של חברות וארגונים אשר מגיעים ללייזר טאג ופועלים כיחידה אחת לוחמת ומגובשת, אשר עומדת באתגרים רבים במהלך המשחק ומצליחה להתקדם במשחק באמצעות שיתוף פעולה ועבודת צוות שהם ערך עליון להצלחה ארגונית וכמובן להצלחה במשחק כולו. כאשר פועלים כיחידה אחת מלוכדת ומגובשת, זוכים ליתרון גדול במשחק, בטח כאשר מדובר על משחק אשר דורש עבודת צוות ברמה גבוהה מאוד, על מנת לנצח את היריבים שממול. משחק קבוצתי אינו יכול להיות משוחק כאשר כל אחד מהמשתתפים דואג לעצמו וליכולת העצמית שלו במשחק ולכן עבודת צוות היא כה קריטית וחשובה להצלחה במשחק כולו.

לסיכום:

משחק הלייזר טאג בצפון היינו משחק משתלם, נגיש, חדשני ומעניין ביותר העונה לצרכי פנאי, גיבוש והרבה כיף המתאים לכל הגילאים ולכלל שכבות האוכלוסייה המעוניינים בזמן איכות עם הקרובים להם.  

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!