מחפש פעילות גיבוש עם הרבה אדרנלין ואימון ספורטיבי לצוות שלך ? לייזר טאג היא התשובה לכך!

  • מארגוני ספורט למשרדים של חברות, מנהיגים מכירים בכך שהכימיה הבינאישית היא גורם X שהופך קבוצה טובה לענף גדול. כאשר אנשים ממסלולי חיים שונים וערכות מיומנות משתנות מתחברים יחד על פני השטח המשותף, קבוצת אנשים מצטיינת לפתע כיחידה אחת. הרעיון הבסיסי ידוע בשם "בניית צוות", והיא יכולה להיות מושגת באמצעות פעילויות מחוץ לבית כגון לייזר טאג.

    מקבלי ההחלטות מחפשים ללא הרף דרכים לעורר את עמיתיהם בדרכים חדשות וחדשניות. כנסים יבשים ונאומים מוטיבציוניים לעיתים רחוקות מגייסים יותר מפיהוק מעמיתים לעבודה. אבל לייזר טאג נוגע בכל הפרמטרים הללו. זה לוקח אנשים מתוך היום יום שלהם לתוך עולם של פנטזית לחימה. זה כל הכיף של משחק וידאו אבל עם קצב לב מואץ ותחרות אמיתית. חשוב על כל הדרכים שבהן הלייזר טאג מסייע בפיתוח לכידות צוותית עבור פעילות הגיבוש של העובדים שלך:

    סוציאליזציה: כאשר אנשים מחולקים לקבוצות ומוטל עליהם להתחרות עם חברי הארגון בצורה ידידותית, הם לומדים יותר זה על זה. אירועי לייזר טאג, במיוחד קרבות קרובים, מסייעים בהכרה הזאת.

    זכויות להתרברב: כאשר אנשים עוסקים באירועים של לייזר טאג כגון לחימה ברבעים קרובים, יהיו זכויות התרברבות על כף המאזניים. זה משמש לקשר את הזוכים יחד בניצחון ומניע את הצוות השני לעבוד קשה יותר ולמשוך יחד. זה דבר שיכול ללמד את צוות העובדים שלך על מצב win-win ולכן זה משמעותי עבור כל ארגון.

  • תקשורת: כאשר קבוצות מתחרות ברבעונים קרובים בלייזר טאג, המפתח להצלחה בדרך כלל מגיע מתקשורת נכונה. מי שהצליח לעשות זאת על ידי לימוד רמזים מעודנים מחברי צוות אחרים, כמו  שימוש ישיר של השפה.זה יעזור לאנשים ללמוד מיומנויות תקשורת טובות יותר בתום התחרות שיחלחל הישר לתוך העבודה היומיומית שלהם יחד.

    כיף: כיום, כאשר מחפשים אטרקציות ליום הולדת, פעמים רבות הולכים על מתנות ליום הולדת ברמה סטנדרטית, אך ברגע שאנו מתחילים לעלות רמה, אנו מבינים שקרב לייזר טאג היא דרך נהדרת עבור אנשים לפוצץ קצת אדים וליהנות יחד. זוהי דרך מצויינת להימלט מהמתח היומיומי ומי שיארגן את זה יזכה להערכה על ידי כל חברי הצוות שלו. חברי הצוות צפויים להתחבר עם הבוס על מנת להיות מהורהר מספיק כדי לתכנן טיול לייזר תג של הקבוצה.

    אם אתה ארגון ההחלטות המעוניינים לשפר את עבודת צוות,  לייזר טאג  נוגע בכל הפרמטרים הנ"ל.

    אל תפספס את ההזדמנות להנאה ולפעילות הגיבוש הזאת עבור העובדים שלך!

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!