מדוע לייזר טאג הוא המענה האופטימלי כפעילות מגבשת לצוות

כל מנהל מפעל או חברה קטנה היה רוצה לראות שהעובדים שלו עובדים בצורה מגובשת וצוותית.

אם גם אתם רוצים שהעובדים שלכם יגיעו לרמה הזאת בשגרת היום יום הכלכך שוחקת ,

כדאי לכם להבין מהו משחק הלייזר טאג . המשחק הזה , יכול להישמע ילדותי במבט ראשון, אך כאשר אנשים מבינים עד כמה הדבר יכול לתרום לצוות שלהם , ועד כמה נחוץ היום לכל אירגון , פעילות המשלבת ספורט , חוויה , אקשו ואדרנלין , מיד מרימים טלפון לאחת מחברות הלייזר טאג הנמצאות בארץ .

איזה עסק באמת צריך פעילות גיבוש לצוות העובדים שלו ?

ניתן להבין כי היום כל עסק שמספר העובדים שלו הוא 10 ומעלה , כבר מבין את החשיבות בפעילות גיבוש לעובדים . ישנם עסקים המזניחים את הדבר , אך אינם מבינים כי הפעילויות הללו הינן אבן יסוד בכל קנה מידה אפשרי לכך שהעסק שלהם יצליח בטווח הארוך .

מחקרים מראים כי היום ישנן חברות שהפליאו להבין את השחיקה של העובדים וכי תפוקה של עובד מרוצה  ושמח עם עמיתיו לעבודה יכול לעלות בעשרות אחוזים לעומת עובד שאינו מקבל את המענה הנ"ל .

אצלינו בלייזר טאג קלאב הבינו את הצורך בדבר ולכן יש פעילויות מותאמות במיוחד על מנת ליצור את השיתוף פעולה ואת החוויה של העובדים על מנת שהם לא יהנו רק מהיום המטורף בשטח , אלא יחזרו עם תובנות לשגרת העבודה שלהם ויגרמו בסופו של יום למינוף החברה/ העסק .

אם גם אתם מתלבטים על סוג הפעילות המתאימה תוכלו ליצור עימנו קשר ונוכל להתאים לכם את הפעילות האופטימלית עבור החברה שלכם .

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!