פעילות לייזר טאג מלאת אדרנלין

מעוניינים בחוויה מלאת אקשן אשר תציף את הגוף שלכם באדרנלין אין סופי? לייזר טאג ירושלים הוא המשחק עבורכם. מדובר במשחק רב משתתפים אשר משלב יכולות אסטרטגיה ועבודת צוות אשר ביחד יובילו לניצחון. לייזר טאג הינו משחק דינמי אשר למעשה בו מתחרות שתי קבוצות במעין משחק לוחמה כאשר המטרה היא לנצח את הקבוצה השנייה ולהישאר עם מינימום פגיעות. מדובר במטרה קלה אך על מנת להשיג אותה, דרושה אסטרטגיה מנצחת שניתן לגבש אותה באמצעות עבודת צוות ושיתוף פעולה בין כל חברי הקבוצה. על מנת לנצח בלייזר טאג, דרושה כימיה טובה בין כל חברי הקבוצה ממש כמו בין לוחמים בזמן לחימה משום שרק קבוצה מאוחדת בה כל אחד שומר על חברו לקבוצה, ניתן להגיע רחוק ולהתגבר על האויב ולהשיג את הניצחון.

פעילות חווייתית לכל המשפחה

משפחות רבות מגיעות ללייזר טאג על מנת להעביר זמן איכות משפחתית במשחק מגבש אשר מחזק את יסודות המשפחה אשר נבנים עם השנים. מדובר בחוויה יוצאת דופן אשר מלאה באקשן ובהרפתקה משכרת חושים אשר תורמת ליצירת אדרנלין ברמה גבוהה ולגיוס מוטיבציה גבוהה להשגת המטרה והיא הניצחון הגדול והמיוחל. ניתן לשחק לייזר טאג משפחות כאשר ניתן להתמודד בין משפחות ולבסוף לאחר לחימה ממושכת ומלאה באקשן, ניתן להכריז על המשפחה המנצחת. 

ציוד משוכלל לכל לוחם

אחד הדברים היותר מושכים במשחק הלייזר טאג, הוא הציוד האיכותי אשר נמצא על כל לוחם ולוחמת ומטרתו מצד אחד לפגוע באחרים באמצעות כלי הנשק ומצד שני, להתריע על פגיעה. כל לוחם לובש אפוד אשר עתיר בטכנולוגיה וחיישנים אשר מזהים מפגש עם קרני האינפרה האדום אשר יוצאים מהרובה של האויב במשחק וכאשר הם פוגעים בחיישנים, הדבר מסמל פגיעה ומוביל לכך שהוא שחקן שנפגע, יעוכב באופן מידי במשחק למשך כמה שניות, דבר אשר עלול לפגוע בסיכויי קבוצתו לנצח. לאחר שהמשחק נגמר, מקבלים את דוח הפגיעות של כל קבוצה ולפיו קובעים מיהי הקבוצה המנצחת אשר לוקחת את המקום הראשון ושמחה כל הדרך אל הבית.



פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!