לייזר טאג – האטרקציה הבאה שלך

מה זה בדיוק לייזר טאג? איך זה עובד? והאם זה בטוח? לייזר טאג הוא משחק פופולארי עבור שני שחקנים או יותר והוא אפילו נכנס לז'אנר של ספורט עולמי. במאמר הזה תוכלו למצוא את כל המידע על לייזר טאג תל אביב, האטרקציה הכי נחשבת כיום בזירת המשחקים.

מה זה לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק מהנה בקצב מהיר, שמתנהל בדרך כלל בזירות לייזר ייעודיות ובאמצעות ציוד מיוחד: אקדחי לייזר ואפוד עם חיישנים. זירות לייזר טאג יכולות להימצא בחללים פתוחים או סגורים וכן ניתן לשחק לייזר טאג בשביל הכיף או גם כספורט, כמשחק אחד על אחד או כקבוצה.

טכנולוגיית הלייזר טאג

השחקנים משתמשים ברובים הפולטים קרני לייזר באמצעות גלי אינפרא אדום. גלי האינפרא האדום שולחים את המידע הנאסף למחשב מרכזי בכל פעם שקרן לייזר מופעלת, כך בעצם מתבצע תיוג והשחקן מזדכה בנקודות. מערכת זו המופעלת באמצעות גלי אינפרא אדום, מה שהופך את משחק הלייזר טאג לבטוח ומתאים גם עבור ילדים צעירים החל מגילאי 7. 

כללי משחק הלייזר טאג

כללי המשחק יכולים להשתנות במידה רבה בהתאם לציוד בו נעשה שימוש ולהסכמים פרטניים בין השחקנים. ניתן לשנות את רמת ההשפעה שיש לכל תיוג על האדם המתויג, קצב הירי, אורך המשחק וכן הלאה. מגע פיזי בין השחקנים או ריצה הם אסורים ועלולים לגרום להרחקה מזירת המשחק.

האם משחק הלייזר טאג בטוח?

לייזר טאג הוא משחק ספורטיבי, אשר מפוקח בכל זמן נתון על ידי אנשי הצוות של המקום, כדי להבטיח שמירה קפדנית על כל הכללים. הריצה בזירת הלייזרים אסורה וכן המקום לא יכול לקחת אחריות על כל פציעה שעלולה להתרחש. כמו כן, מוצרי הלייזר לא נקשרו ישירות להשפעות בריאותיות שליליות.

חולי אסתמה, אפילפסיה, לב, סובלים ממחלות, נמצאים בהריון, או אם סובלים ממצב בריאותי אחר, הם האחראים היחידים להחליט אם פעילות גופנית תפגע במצבם הבריאותי או שלא. המקום איננו יכול בשום מצב לתת ייעוץ רפואי האם משחק הלייזר יהווה סיכון בהתחשב בתיק הבריאות האישי ומומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל.

לייזר טאג לעומת פיינט בול

בהשוואה לפיינט בול, בו כדורים קטנים מלאים בצבע נורים מרובה (ועלולים להזיק כאשר מכים בגוף), הלייזר טאג אינו מורגש או כואב לאדם המתויג בקרן לייזר. בנוסף, לעומת משחק הפיינט בול, קרני האינפרא האדום אינם מכתימים או מזיקים לבגדים ולעור וכולם יוצאים מהמשחק נקיים.



פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!