לייזר טאג – אחד ממשחקי הפעולה היותר מבוקשים בארץ

אחד ממשחקי הפעולה היותר מבוקשים בארץ ואשר סוחף אחריו משתתפים רבים בכל הגילאים, הוא ללא ספק לייזר טאג. מדובר במשחק רב משתתפים אשר מדמה שדה קרב פעיל בו משחקות שתי קבוצות האחת נגד השנייה. לייזר טאג הוא למעשה משחק אשר מפתח יכולות חשיבה מתקדמות, קבלת החלטות תחת לחץ במהלך קרב, שיתוף פעולה, עבודת צוות ופיתוח אסטרטגיות מלחמה. למעשה ניתן לומר כי משחק הלייזר טאג הוא כל מה שצריך על מנת ליהנות בחוויה יוצאת דופן ולהרגיש כאילו אתם ממש נמצאים במרכז שדה קרב ולחוות את האדרנלין הגבוה אשר מתלווה לחוויה העוצמתית. 

טכנולוגיית לייזר מדויקת

כאשר משחקים בלייזר טאג וזה לא משנה אם מדובר על משחק לייזר טאג בתל-אביב כמו שרובנו אוהבים את המקום או באיזור אחר בארץ, משתמשים ברובי לייזר אינפרא אדום אשר באמצעותם יורים על האויבים שלכם במשחק. כל שחקן לובש אפוד חיישנים אשר מתריעים כאשר הלייזר פוגע בהם, דבר אשר מסמל פגיעה ומונע מהשחקן לבצע ירי למשך מספר שניות בודדות. המטרה הקבוצתית היא להיות עם מינימום פגיעות לשחקני הקבוצה. בהחלט מדובר במשימה קשה מאוד אשר רק הטובים ביותר, בעלי האסטרטגיה והיכולות הטובות ביותר, יצליחו לעמוד בה בהצלחה. בסיום כל משחק, המחשב מציג את כמות הפגיעות שכל קבוצה ספגה במהלך הלחימה, כאשר הקבוצה בעלת מספר הפגיעות הנמוך ביותר, תוכרז כמנצחת בקרב. 

אירוע חוויתי ומלא באקשן

אם אתם מחפשים אטרקציה אשר תהפוך את האירוע שלכם לעוצמתי ומלא בחוויות, לייזר טאג הוא הפתרון עבורכם. מדובר על משחק אשר מתאים לכל סוג אירוע בין אם מדובר על אירוע פרטי או אירוע עסקי. אירוע עם לייזר טאג, הוא אירוע שאף אחד מהנוכחים לא ישכח אותו ואין ספק כי כל אחד, יצא ממנו מלא באדרנלין ובחוויות שמלאו אקשן. אחד המאפיינים של משחק הלייזר טאג, הוא בכך שהוא תורם רבות לגיבוש קבוצות אשר צריכות במהלך המשחק לעבוד בשיתוף פעולה ועבודת צוות על מנת לנצח במשחק שזאת המטרה הסופית. כל קבוצה עובדת על פיתוח אסטרטגיית לחימה, תכנון פעולות, פיתוח שיטות לחימה ויישומם במשחק באופן מושלם תוך עבודת צוות ובהחלט מדובר על פעולות אשר מסייעות בגיבוש קבוצות.




פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!