פעילות גיבוש שמתחדשת כל הזמן

האידיאל של מקום עבודה לא כולל רק רווחיות ומקצועיות לטובת העסק, אם כי מדובר בחלק גדול מהעניין. כדי לייצר את אותה רווחיות, בעל העסק צריך לייצר מקום עבודה נעים שכיף לבוא אליו בבוקר. מקום עבודה טוב מוגדר מהרבה מאוד פרמטרים, אך כדי למשוך את העובדים הטובים ביותר, ולהצליח להשאיר אותם אצלכם, צריך לייצר סביבת עבודה נעימה ומגובשת. גיבוש זה לא משהו שבא ברגע, וזה משהו שצריך לעבוד עליו. מבחינת עסקים, אין כמו פעילות גיבוש טובה כדי לייצר כימיה ומכנה משותף בין כל העובדים.

 

גיבוש – קריטי להצלחה של העסק

 

האלמנט החברתי הוא קריטי להצלחה של העסק, כי הוא מייצר חיוביות אצל העובדים. הרבה יותר כיף להם להגיע בבוקר, ולייצר שיח עם חבריהם שהוא גם חברי וגם מקצועי. יש הרבה מאוד פעילויות שאפשר לעשות בתור גיבוש בעבודה, והן כוללות ארוחה משותפת, טיול או נופש חברה, אך יש הרבה בעלי עסקים שמעדיפים, בצדק, פעילויות עם תוכן אמיתי כמו חדרי בריחה, טריוויות, מרוצי קרטינג, או לייזר טאג. לייזר טאג ירושלים זוהי פעילות מעניינת ומגבשת, שמחברת בין אסטרטגיה, צחוקים, כיף וספורט, בצורה הטובה ביותר.

 

הפעילות המושלמת כשמדובר בהפקה של אירוע 

 

בלייזר טאג, מחולקים החברים לקבוצות, ומקבלים ציוד מיוחד שכולל בגדים מיליטריים, ציוד מגן וכמובן רובה לייזר מיוחד. החברים צריכים "לצוד" ולפגוע בחברים בצד השני, דבר שדורש אסטרטגיה, ידע ודיוק מיוחד. 

פעמים רבות כאשר אנו מתכננים הפקת אירועים, הן אם מדובר באירוע לייזר טאג או כל אירוע אחר, עלינו לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים ייחודיים, כגון: 

 

מיקום האירוע

קהל היעד

זמן הפעילות 

ייחודיות וטעם של עוד

ארגון המקום על מנת לתת מענה לוגיסטי נכון ומותאם לכל המשתתפים בפעילות

 

כשמדובר על אירוע בסגנון חווית הלייזר טאג , "המלחמות" הללו יוצרות חברויות, שיחות, מכנה משותף והרבה מאוד כיף, אותו ייקחו החברים מאוחר יותר גם אל המשרד. בניגוד למלחמות הצבע, פעילות לייזר טאג ירושלים הינה פעילות שבה אי אפשר להיפצע, והרובים לא יורים שום דבר מלבד לייזר. הלייזר מחפש את המטרות על הגוף של היריב, ומסמן באמצעות אור כאשר מישהו נפגע.

 

להשיג את המטרות

 

הדבר החשוב ביותר כאשר מגיעים אל לייזר טאג ירושלים, הוא החלוקה לקבוצות. יש לחשוב היטב כיצד מחלקים את הצוותים ואיך יוצרים ביניהם תחרות בריאה, שגם מסתיימת עם פרס. חשוב לקחת את הפעילות בצורה חיובית, ולא להיכנס לתחרותיות יתר לא בריאה. הפעילות יכולה להימשך במשך חצי יום, ולאחר מכן, חשוב לסיים את יום הגיבוש עם ארוחה טובה. כך, בהחלט משיגים את כל המטרות.

 

סיכום

 

לסיכום, פעילות חוויתית כפעילות הלייזר טאג חייבת להתבצע על ידי צוות מיומן ומוכשר להקים ולקיים את האירוע מא'-ת', ולתת מענה הולך ונכון לכל המשתתפים הן ברמת הפקת האירוע והן ברמת התאמתו לקהל היעד שעתיד להשתתף בו. היכולת לנהל אירוע ברמה כזו דורש בחינה ובדיקה מיטבית של שלל החברות המציעות פעילות דומה, ניתן להבין כי חברות רבות מציגות יכולות אירגון של פעילות זו, אך מעטות הן המסוגלות לתכלל את האירוע ברמה המתאימה לצוות עובדים או סתם כפעילות גיבוש.




פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!