כמה טיפים חשובים בארגון יום כיף לצוות העובדים שלכם

אז כשמדובר על יום כיף לעובדים, לכולם כיף, זה ברור. לכולם, חוץ מלאלה שמארגנים את אותו יום.

אז הנה לכם כמה טיפים חשובים כאשר אתם בוחרים לארגן אחד כזה, כדי שגם אתם תהנו.

  1. לפני שאתם מתחילים להיכנס לזה בכלל, כבר בא לכם להתייעץ עם הקולגות שלכם בצוות, לשאול מה הכי כדאי, איפה הם טיילו? איזה אטרקציה הם ממליצים וכו'. אז זה המוקש הראשון באירגון יום כיף. ברגע שאתם מתחילים להתייעץ עם מישהו, זה כבר הופך להיות ברמה של כולם, כולם מתחילים לזרוק רעיונות בלי כיסוי ולנסות לשכנע אתכם להפעיל כל מיני קשרים כדי להוציא לפועל את היום שיגרום להם הכי כיף. לכן תחשבו על הפעילות לבד ורק לאחר מכן תשתפו.
  2. אז איך מוצאים רעיונות ליום כיף? אני זוכר שכאשר חיפשתי רעיון לגיבוש העובדים אצלי בצוות, בסוף הלכנו על משחק לייזר טאג , אבל הדרך הייתה פשוטה. חיפוש רעיונות לגיבוש עובדים בגוגל, הוביל אותי להמון אפשרויות ואטרקציות רלוונטיות לגיבוש צוותי עובדים וליצירת שיתופי פעולה ומנהיגות, אנחנו בחרנו בסופו של גבר בפעילות לייזר טאג, משום שחיפשנו פעילות שמכילה בתוכה הרבה אדרנלין, אבל הכל תלוי בכם ובקהל היעד שלכם, יש אינסוף רעיונות ברחבי הרשת.
  3. כשאתם מארגנים את הפעילות, הדבר הכי חשוב, וזה גם הדבר שתקבלו עליו הכי הרבה פידבקים הוא להגיע למקום שיש שם כבר כיבוד קל ( במידה ואתם מגיעים בבוקר) או ארוחת צהריים בסוף הפעילות. אין מה לעשות, נפוליאון אמר והוא גם צדק " הצבא צועד על קיבתו" . אז אם אתם מגיעים בבוקר, כנראה שהחברה בעבודה עדיין לא הספיקו לשתות קפה, אז כיבוד קל שהוכן מראש בהחלט יעשה את העבודה. וכמובן שבסוף הפעילות אתם חייבים לפנק באיזה מסעדה. תשאירו לזה תקציב.
  4. הפעילות לא חייבת להתאים לכולם. אין מה לעשות. על מנת שאתם לא תקבלו כאב ראש בכל תהליך הארגון, אתם חייבים לערוך סטטיסטיקה מסויימת בראש ולהבין שכנראה אופי הפעילות לא תתאים לכולם. כמובן שהיא חייבת להתאים למי שעומד בראש המחלקה/הצוות. אך היא לא יכולה להתאים גם לנשים בהריון, גם לאנשים מבוגרים וגם לצעירים שמחפשים אקסטרים. אז אם אנחנו משלבים כאן גם את הטיפ הקודם, כדאי לנסות לפחות להתאים לאלה שלא הצלחתם להתאים להם את הפעילות, תתאימו להם את סוג האוכל.

לסיכום, יום גיבוש לעובדים אמור להיות הנאה וחוויה לא רק עבור מי שמארגנים לו את היום, אלא גם ואולי אפילו בעיקר לאלה שמארגננים אותו. תהנו!

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!