כיצד לבחור אטרקציה מתאימה לגיבוש?

הלייזר טאג הוא הטרנד החדש שכובש את ישראל ומקומות רבים נוספים בעולם. זהו משחק אינטראקטיבי מעולה בו יש אקשן, עבודת צוות, אפקטים מטורפים, ספורט ואסטרטגיה. לייזר טאג הוא החוויה המושלמת עבור ימי גיבוש וכיף והוא מתאים לכל הגילאים החל מגיל 7 ומגובה מינימאלי של 1.20. 

לייזר טאג במרכז הוא משחק לחימה בו המשימות בנויות על ערבות הדדית, עבודת צוות, חלוקת
תפקידים ומשימות לפי צוותים. במהלך המשחק השחקנים משתמשים ברובי צעצוע כדי לירות זה בזה באורות אינפרא אדום כשהם לובשים אפודים מעוצבים במיוחד הרגישים לאור האינפרא.

לייזר טאג – מה כל העניין?

מאז לידתו בשנת 1984, עם שחרורו של צעצוע הפייזרים האלקטרוניים של מסע בין כוכבים המיוצר על ידי המותג South Bend Electronics של מילטון בראדלי, הטאג לייזר התפתח לסגנונות משחק פנימיים וחיצוניים, ועשוי לכלול סימולציות של לחימה, משחק תפקידים, משחקי סגנון, או אירועי ספורט תחרותיים כולל תצורות טקטיות ויעדי משחק מדויקים. 

לייזר טאג נהפך למשחק פופולרי בקרב מגוון רחב של גילאים. בהשוואה לפיינטבול, טאג לייזר אינו כואב, מכיוון שהוא אינו משתמש בקליעים פיזיים, וגרסאות פנימיות שלו עשויות להיחשב פחות תובעניות פיזית מכיוון שרוב המקומות הפנימיים אוסרים על ריצה או גסות. לייזר טאג הוא משחק קבוצתי ופעילות ספורט או פנאי פרטנית, שבה השחקנים מנסים לצבור נקודות על ידי תיוג מטרות, בדרך כלל עם מכשיר מיקוד ידני הפולט אור אינפרא אדום. 

קחו את הלייזר טאג לשלב הבא

היכנסו לזירה עם הצבא שלכם כדי לתבוע זכויות בממלכה! התמודדו מול עמיתיכם לעבודה, המשפחה שלכם, החברים הכי טובים או אפילו עם הזירה עצמה. בזירת לייזר טאג ראשון לא רק מהאויב אתם צריכים להיזהר אלא גם מרובוטים ומטרות לחימה – כל משימה היא אתגר חדש ומרגש.

איך זה עובד

התמודדו מול חבריכם בזירה המרתקת ביותר שקיימת כיום בעזרת אפודים ממוחשבים ומתקדמים. תתנסו במשחק עם אדרנלין גבוה, כשאתם מנסים לתייג את השחקנים האחרים באמצעות הרובה שפולט אור אינפרא אדום. שחקנים מקיימים אינטראקציה גם עם רכיבי זירה אנימטרוניים, כמו מוקשים אינטראקטיביים ויצורים רובוטיים נעים. בסוף המשחק, כל שחקן מקבל דף ציון המציג את הדירוג שלו, השחקנים שתייגו והשחקנים שתייגו אותם.

איפה יש מתחמי לייזר טאג?

מאז שמשחק הלייזר טאג הפך לכל כך פופולארי נפתחים עוד ועוד מתחמים בארץ. העיקריים שבהם נמצאים באזור המרכז, ראשון לציון, תל אביב, פתח תקווה וגלילות. באזור הצפון יש שני מתחמים בחיפה ובאזור המרכז  יש מתחם לייזר טאג ראשון.

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!