כיצד לארגן יום מושלם לגיבוש הצוות

באם אתה חושב לארגן יום לבניית וגיבוש צוות העובדים בכוונה להפתיע אותם? במשך כמה ימים השקעת הרבה מזמנך בכדי ליידע את עצמך על האפשרויות השונות שקיימות: פעילויות, יעדים… עם מגוון כה גדול הספקות מתחילים. מה עדיף, האם יום שלם מלא בפעילויות, או בסוף שבוע? בנוסף אתה מעוניין לוודא שהצוות שלך ישאר פעיל המשך כל הזמן…

אפילו תכנון יציאה עם הצוות למסעדה, יכול להיות קשה לתיאום. במיוחד יש צוות גדול ואפילו לצוות של 20 אנשים זה יכול להיות מסובך…

עם זאת, כדי להימנע מרגעים מלחיצים אלה או לשחרר מתח, laser tag יצרה כמה טיפים כיצד לארגן את מסע בניית הצוות בהצלחה.

מה המטרה?

כחלק מהותי בארגון פעילות בניית צוות עבור אנשים רבים חייב להיות ברור מראש מה המטרה שתושג באמצעות פעילות זו. בנקודה זו אנו יכולים להבדיל בין שני חלקים:

יעדים:

  •       האם כל האנשים השונים בצוות שלך מכירים זה את זה? זה מובן … יש לך צוות גדול. הם מתקשרים באמצעות מייל, טלפון וכו '… אבל הם מעולם לא חלקו יחד את אותו שטח. במקרה זה, מטרת הפעילויות היא לשפר את מערכות היחסים הבלתי פורמליות של הצוות וליצור קישורים קרובים יותר הנמשכים זמן רב.
  •       הגברת מוטיבציית העבודה של הצוות. אחת הדינמיקות המומלצות ביותר היא, למשל, סדנת טיפול בצחוק. אפשר להגיע לאווירה רגועה ומוכרת תוך דקות ספורות.
  •       תמריצים, הצוות עובד על פרויקט הרבה זמן … שעות עבודה רבות ופגישות. יום המצגת הסופית מגיע והתוצאה מובילה להצלחה מרובה, רעיון לגבוש טוב הוא הפלגה באמצע הים.

 

אילו גורמים עלי לזכור במהלך תכנון יום הגיבוש לצוות?

  •       מספר אנשים

גורם חשוב מאוד בעת תכנון פגישת בניית צוות הוא מספר האנשים שישתתפו. ככל שהקרבה קרובה יותר, כך יש לך מושג כמה טוב הדינמיקה תעבור.

  •       פרופיל

ככל שתכירו את הצוות שלכם כך יהיה קל יותר לבחור פעילויות.

אחת התכונות החשובות ביותר היא לדעת מה אתם או הצוות שלכם אוהבים לעשות לשעות הפנאי. האם אתה אוהב הרפתקאות? או, האם אתה מעדיף משהו שקט יותר? מה דעתך על השכרת רכב שטח / קרוואנים? בעזרת מידע זה יהיה הרבה יותר קל לבחור בין פעילויות מרובות הרפתקאות, כמו רפטינג או פיינטבול, או לייזר טאג תל אביב או בכל מקום אחר בארץ. או, מה דעתך על ייצור יינות, שם יקבים עולים במרכז הבמה ותוכלו לטעום.

  •       משך הזמן

ארוחת בוקר עם נושא המבוסס על זמן השנה יכולה לקחת קצת יותר משעה ולהיות רעיון מושלם לקחת הפסקה ולהכיר עמיתים חדשים.

אם יש לכם עוד זמן, תוכלו להקדיש חצי יום לבניית צוותים. אתה יכול לקחת הפסקה לתיאטרון, לקיים מעגל או ללכת לפארק. כל מקום ליד המשרד יכול להיות רעיון טוב! מה אתם חושבים על לעשות ג’ימקנה במרכז העיר?

או מדוע לא לקיים סוף שבוע מלא לבניית צוותים. אתה יכול לקחת הפסקה מהשגרה שלך ולשנות את האזור שלך. אתה יכול ללכת לחפש סביבה שאינך מורגלת בה. החוף, ההר או מקום אקזוטי … הכל תלוי כמה רחוק אנחנו רוצים להגיע (וכמה זמן יש לנו).

  •       יעד

בהתחלה, בחירת היעד אולי נראית אחת המשימות הפשוטות ביותר, אך במציאות זהו החלק הקשה ביותר. האם אנחנו רוצים להיות במרכז העיר? שוליים? החוף? בטבע?

  •       התאמה אישית

איך? בכך שתאפשר לצוות שלך לעבור סדרות של תרגילים או מבחני בניית צוות. לדוגמה, באמצעות סדנאות תודעה שמתמקדות ביעדים ובדרך הטובה ביותר להשיג אותם.

המטרה הסופית שלנו תמיד צריכה להיות ממוקדת בהשגת שביעות הרצון של הצוות באמצעות כל אחת מהדינמיקות ולהניע כל חבר. בכך, התחושה של חזרה הביתה תהיה חיובית.



פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!