הפקת האירוע האופטימלי עבור צוות העובדים שלכם!

אז הגיע הרגע, שבו אתם אמורים להוכיח את עצמיכם, עבור צוות העובדים שלכם,

למה? כי קיבלתם תפקיד חדש, תפקיד שאומנם יכול להיות נטל עליכם בתור אנשי הייטק שעובדים במשרד כל היום, אבל זאת גם הזדמנות עבורכים. הזדמנות להרשים את הבוס שלכם עם פעילות מגניבה ומעניינת, מעשירה וחוויתית.

אז אתם מתחילים בתהליך, אבל זה מתחיל להסתבך, כי הרי אין לכם יותר מדי ניסיון בהפעלות, אתם בעיקר רגילים לשבת ולפתח איזה תוכנה, או לכתוב סקריפט עם 1000 שורות.

אז איך עושים את זה נכון?

השלב הראשון והחשוב בתהליך הפקת אירועים לצוות שלכם, הוא לשתף כמה שפחות את הקוגלות שלכם,ואתם יודעים בדיוק למה. ברגע שעשיתם את זה, עברתם על טעות מספר 1 שעלולה להוביל את כל הפקת האירוע הזה לכאב ראש וניסיון להיפטר מזה.

אז תתחילו בחיפוש באינטרנט בנושא "פעילות גיבוש לעובדים" , אתם תקבלו המון רעיונות מעניינים.

אני יכול להניח שאם הגעתם לדף הזה, כנראה שחיפשתם פעילות גיבוש עובדים או את האטרקציה המבוקשת בשנה האחרונה " לייזר טאג " . אז, לומר את האמת, זאת פעילות מאוד מאוד נחמדה ומומלצת! וזה לא משנה אם אתם מחפשים לייזר טאג חיפה או לייזר טאג באר שבע. משום שפעילות הלייזר טאג הינה ייחודית משאר הפעילויות ואתם תוכלו להזמין ניידת לייזר טאג לאן שרק תרצו!

פעילות הלייזר טאג הינה פעילות בעלת אופי מעניין. מצד אחד היא טומנת בחובה המון אתגר ואדרנליו , ומן הצד השני מדובר בגיבוש של ממש עבור צוות העובדים שלכם. הגיבוש יכול לבוא לידי ביטוי בשלל דרכים. המשחק למי שעדיין לא מכיר הינו משחק עם רובי לייזר וציוד של קסדות, אפודים ועוד כמה פיצ'רים מעניינים שאמורים לתת לכם הרגשה של לוחמה אמיתית.

היכולת של הצוות לשתף פעולה ולבצע את המשימות בתוך זמן קצר הינה פקטור משמועתי ביכולת של הצוות להינות מן היום.

כיום קיימות המון חברות של משחקי לייזר טאג בארץ, ואנו ממליצים, שלפני בחירת החברה עבור יום הגיבוש שלכם, כדאי לכם לבדוק האם יש להם אופציה לארגן לכם את היום הזה ממש מן ההתחלה ועד הסוף, כלומר להכין לכם את האירוע ברמה כזאת שאתם מגיעים וכבר יש לכם ארוחת בוקר במקום שבו אתם מקיימים את הפעילות, בהמשך ניתן להוסיף עוד פעילות של ODT אם המשחק מתבצע בשטח פתוח. לכן לא חסרות פעילויות גיבוש לעובדים במידה ואתם מוצאים את החברה שתארגן לכם את זה וכמובן מורידים מעצמכם הרבה כאב ראש של אירגונים ונותנים למישהו שמתמחה בזה לארגן הכל!

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!