החשיבות של שלטי בטיחות בלייזר טאג

לייזר טאג הוא משחק יריות הדומה לפיינטבול. ההבדל הגדול בין הלייזר טאג לענפי ספורט אחרים, הוא שהלייזר טאג הוא משחק בטוח ונקי. לעולם לא תצטרכו ללבוש ציוד בטיחות כי השחקנים לא יורים בכדורים צבעוניים. במקום זאת, הלייזר תאג משתמש בקרני לייזר בטוחים לחלוטין שלעולם לא יפגעו באיש. כיוון שלא נעשה שימוש בכדורי צבע, המשמעות היא שתישארו נקיים לאחר המשחק.

מלבד הבטיחות של רובי הלייזר, זירת המשחק כוללת גם שלטי בטיחות (כולל שלטי הודעות או הוראות), שמטרתם לתרום לבטיחות המשתתפים במשחק והעובדים במקום.

באופן כללי, שלטי בטיחות הם קריטיים לבטיחות במקום העבודה, על אחת כמה וכמה בזירה של לייזר טאג. אולם, הכשרת העובדים על המשמעויות של שלטי הבטיחות והסמלים המופיעים בשלטים, חשובה לא פחות. בנוסף, על מנהלי מתקן הלייזר טאג לבדוק ולהעריך את השילוט מעת לעת ולהחליף את השלטים אם הם פגומים, דהויים או לא ניתנים לקריאה.

שלטי בטיחות נועדו להזהיר למשל מפני מדרגות תלולות, או רצפות רטובות, כך שיש צורך לחשוב על מגוון הדרישות של זירת הלייזר טאג לפני שמחליטים אילו שלטי בטיחות יתאימו לזירה שלכם.

אז ראשית כדאי להבין מזה בכלל laser tag?

רובי הלייזר יורים רחוק יותר מהפיינטבול. הם יכולים לירות בשחקנים ממרחק של כמה מטרים, אפילו לאור היום. זה הופך את הלייזר טאג למשחק נהדר באזור מקורה או בשטח חיצוני, כי טווח הירייה לעולם לא יהווה בעיה.

לכול שחקן יש רובה לייזר עם חיישן וסרט ראש עם שלושה חיישנים. ציוד זה מאפשר לשחקנים לירות ברובה של היריב או בסרט שלראשו. השחקנים לא נאלצים ללבוש אפוד מגושם או ציוד אחר, מה שהופך את משחק הרובים לקל הרבה יותר לשימוש.

הלייזר טאג הוא ספורט מהנה שמתאים לבני כול הגילאים. זירת המשחק היא גמישה מבחינת העיצוב ומאפשרת התאמה אישית לכול סוג של קבוצה שמגיעה לשחק.

לייזר טאג הוא משחק מעולה למסיבות, לאירועים משפחתיים, לאירועי חברה, לגיבוש עובדים ועוד. המשחק מתאים לכול סוג של שחקן, בין אם הוא רק רוצה ליהנות ובין אם מדובר בקבוצת אנשים תחרותית ביותר שהמטרה שלה היא לנצח בכול מחיר. בכול מקרה, הלייזר טאג הוא פעילות שמבטיחה כיף וריגושים.

חוקים וציוד – לשמירה על הבטיחות

להלן כמה הסברים וכללים שנועדו לעזור לשחקני לייזר טאג לפעול בצורה חלקה. מדובר בהנחיות כלליות בלבד, שעשויות להשתנות בהתאם לאזור המשחק ומטרות המשחק שלכם.

הסברים על הרובה

השחקנים יקבלו הסבר לגבי הדברים הבאים:

  • כיצד לענוד, להדק ולשחרר את הסרט שנדלק כאשר השחקן ירה בשחקן אחר.
  • כיצד לירות ברובה, וכיצד נשמע צליל הירי.
  • כיצד לטעון מחדש את הרובה. ומהו הצליל שמשמיע הרובה כאשר נדרשת הטענה מחדש.
  • מהו הצליל שהרובה משמיע כשהשחקן נפגע.
  • מהו הצליל שהרובה משמיע כשהמשחק מתחיל.
  • כיצד מחסלים שחקן יריב וכיצד נשמע צליל הרובה כשהיריב מחוסל.

חוקי בטיחות

  • חוקי הבטיחות בשטח המשחק קובעים את המרחק המינימלי שאליו כדאי להגיע לשחקן היריב, כדי שהשחקנים לא יתקלו זה בזה.
  • אם שחקן נופל או נפגע, כולם צרכים לעצור ולעזור לשחקן שנפגע.

חוקים כלליים

  • אין לצאת מגבולות זירת הלייזר טאג.
  • אין להניח את סרט הראש מתחת לכובע או לבגדים, וגם אין להסתיר את חיישן הרובה, באמצעות היד.
  • אם חוסלתם על ידי היריב, עליכם להרים את הידיים והרובה לאוויר, כדי ליידע שחקנים אחרים שאתם בחוץ. במידת הצורך, יש לצעוק ״אני בחוץ!״ כדי לאפשר לאחרים לדעת שאתם מחוץ למשחק.
  • כשאתם מחוסלים, אל תעבירו שום מידע על שחקני האויב לחברי הקבוצה שלכם.

לכוון ולירות

כיוון למטרה הוא מיומנות חשובה בלייזר טאג. כשאתם מכוונים היטב, תעזרו לקבוצה שלכם לנצח. יחד עם זאת, ירי ברובה לייזר טאג יכול להיות מוזר עבור המתחילים. לעתים קרובות הם יאבקו וינסו לכוון כדי לפגוע באנשים רבים מאוד. לכן, כדאי להתאמן ולתרגל לפני שהמשחק עצמו מתחיל. זה יאפשר להתרגל לרובה ולהגדיל את הסיכוי להבין איך זה בכלל עובד.

בפיינטבול אפשר לראות היכן פוגע כדור הצבע, ולכוון בהתאם את הירייה הבאה. אבל קרן הלייזר אינה נראית. לכן חשוב להבין כיצד לכוון למטרה. 

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!