ביגוד הספורט הנוח ביותר לפעילות לייזר טאג

אין זה משנה אם כבר התמכרתם לאחד ממשחקי השטח הפופולאריים ביותר בישראל – lazer tag,  או שמא אתם מתכננים לנסות ולהשתתף בו בפעם הראשונה, חשוב שתתכוננו למשחק, כלומר שתוודאו שאתם מגיעים אל המשחק עם הציוד וביגוד הספורט הנוח ביותר לפעילות זאת, דבר אשר יקל עליכם פיזית וישפר את הסיכויים שלכם לנצח במשחק.

לייזר טאג – משחק השטח הממכר של ישראל

רבים טוענים שמשחק הלייזר טאג מזכיר להם במידה רבה את משחק הפיינטבול המוכר, אך ללא כדורי הצבע. במשחק זה השחקנים משתתפים במשחק שמדמה קרב. הם נלחמים בשטח בנוי ומשתמשים בנשק הפועל בטכנולוגיית קרני הלייזר, כך שאין כאן סיכון או פגיעה אמיתית. משחק זה ידוע כמשחק לחימה אסטרטגי שבמהלכו המשתתפים יורים אחד בשני בנשק המתבסס על טכנולוגיית קרני לייזר אינפרה אדום. כלי עזר נוסף במשחק הם החיישנים אשר ממוקמים על הגוף של השחקנים. אז אם גם אתם מעוניינים במשחק בטוח ונטול סיכונים פיזיים, משחק ללא הגבלה מסוימת של גילאים, משחק שיכול להיערך במגוון רחב של מקומות וזאת בהתאמה לגילאי המשתתפים, דרגת הכושר שלהם והחלטת הצוות המפעיל, משחק אשר לא מושפע מהרוח ומשחק מהנה בו אינכם צריכים להתחיל ולהטעין מחדש את הרובים בתחמושת, לייזר טאג הוא המשחק שלכם.

הכנה למשחק הלייזר טאג – הכנה מקדימה

טרם אתם מתחילים לשחק את משחק השטח האסטרטגי חשוב שתלמדו היטב את השטח וזאת באמצעות מפה. תלמדו את כל החוקים וזאת על מנת שלא תיפסלו. תמצאו את  הנקודה האידיאלית לתחילת המשחק, נקודה לא חשופה מדי, אך גם נקודה ממנה תוכלו לצאת בקלות וכמובן תמיד יש להגיע אל המשחק מוכנים מראש. כלומר, אל תוותרו על ביגוד ספורט נוח למשחק הלייזר טאג ואם ניתן רצוי שהבגדים אותם אתם מחליטים ללבוש יהיו בצבעי הסוואה וזאת על מנת שאנשי הקבוצה האחרת לא יוכלו לאתר אתכם בקלות.

בגדי ספורט והנעלה – משחק הלייזר טאג

  • נעליים – ההמלצה היא לבחור נעלי ספורט נוחות המותאמות לשטח. שכן, נעליים סגורות אליהן אתם מורגלים יאפשרו לכם ליהנות מתזוזה נוחה מבלי אבנים או קוצים שחודרים לתוך הנעל. בנוסף, נעלי ספורט נוחות אליהן אתם מורגלים יבטיחו לכם מינימום פציעות בעת הריצה והקפיצות.
  • צבעי הסוואה – מומלץ לבחור בגדי ספורט עם צבעי הסוואה, כמו למשל בגדי הצבא האמריקאי. אם אינכם מוצאים דוגמה שכזאת תוכלו לבחור בגדי ספורט נוחים בצבעים חומים, אפורים או כל צבע כהה אחר שמשתלב היטב עם השטח.
  • בגדי ספורט – נכון להיום מותגים רבים מציעים בגדי ספורט הכוללים חולצות קצרות עם טכנולוגיה חדשנית מנדפת זיעה העשויות מפוליאסטר. שורטים מנדפי זיעה ונעלי ספורט של מיטב היצרנים העולמיים. שיהיה לכם בהנאה.

כעת, כל שנותר לכם הוא להירשם ולהשתתף במשחק אקשן טאקטי ומלא באדרנלין. שיהיה בהנאה.

נכתב בשיתוף אנאירובי פלוס

 

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!