איך פעילות לייזר טאג יכולה לסייע לכם בהכנה לצה"ל?

במדינת ישראל, צעירים אשר מעוניינים להתגייס ליחידות קרביות וסיירות בצה"ל צריכים לעבור מיונים שונים. המטרה של מיונים אלו היא להוכיח למפקדים שצעירים אלו אכן מהווים את אותו "חומר איכותי" בו צה"ל מעוניין ליחידות המובחרות שלו. אם בעבר, רוב הצעירים הגיעו למיונים ללא הכנה מסודרת, כיום יש אפשרות של הכנה לצה"ל במסגרת פרטית. במאמר זה נסביר מהי הכנה לצה"ל וכיצד השתתפות במשחק הלייזר טאג יכולה גם היא לעזור לכם לשפר את הסיכויים שלכם להתקבל אל אותה יחידה בה אתם מעוניינים.

קורס הכנה לצה"ל

נכון להיום יש מסגרות הכנה שונות בישראל כאשר המטרה של כל מסגרת היא להכין את הצעיר הן כאינדיבידואל והן כאחד מקבוצה לדרישות הגיבוש של אותן יחידות קרביות אליהן הוא מעוניין להתגייס בצה"ל. כאן, חשוב לבחור במסגרת הכנה בה מועסקים בוגרי יחידות קרביות המכירים את הגיבושים השונים, רמת הכושר הקרבי הרצויה והדרישות הנוספות הקיימות במסגרת המיונים והמסקנות הנלקחות בחשבון בעת ההחלטה לקבל צעיר זה על פני צעיר אחר ליחידה זו או אחרת בצה"ל. בנוסף, חשוב לוודא שאותה מסגרת כושר קרבי אליה אתם נרשמים היא מסגרת שמורכבת ממדריכי כושר קרבי בעלי הסמכה בתחום האימון הגופני ובעלי ניסיון רב בתחום הדרכת כושר.

מדריכי אימוני הכנה לצה"ל – חשוב לוודא

מדריכים מוסמכים בתחום הכושר אשר היו בעברם לוחמים ומכירים את הדרישות של היחידות הקרביות. מדריכים שיתאימו עבורכם אימונים מקצועיים שיעזרו לכם בגיבושים השונים בצבא. חשוב שתפנו למסגרת בה יבנו עבורכם תכנית אימונים בהתאמה אישית ויתחייבו שאם תעמדו בתוכנית אכן תגיעו בכושר מקסימאלי לגיבושים או יום הסיירות. בנוסף, חשוב לוודא שהמדריכים אכן מתייחסים באופן אישי לכל אחד ואחד מכם ושמסגרת האימונים כוללת גם ליווי תזונתי אשר מתאימה למתאמנים.

לייזר טאג והכנה לצה"ל – איך הם קשורים?

לייזר טאג הוא אחד ממשחקי השטח האידיאליים לכל מי שמעוניין בהכנה לגיבושון הצבאי שלו. בראשיתו, משחק זה הומצא למטרת אימונים מתקדמים של צבא ארצות הברית. המטרה של אימונים אלו הייתה לנטרל אפשרות פגיעה בלוחמים ועצם השימוש בנשק זה הפועל בטכנולוגיית הלייזר תרם לחיסכון בתחמושת. במרוצת השנים, משחק זה נפתח גם לציבור הרחב וזאת על מנת לחשוף אותו לכל הקשור אל קרבות לחימה בשטחים פתוחים. מסיבה זו משחק זה אידיאלי גם כהכנה לצה"ל. חשוב לדעת שצבא ארצות הברית וצבאות נוספים בעולם עדיין משתמשים במשחק זה למטרת אימונים של יחידות מובחרות.

אם גם אתם מעוניינים להכין את עצמכם לגיבושים ויום סיירות בצה"ל, השתתפות במשחק לייזר טאג יכולה לתרום לכם רבות, הן מבחינת כל הקשור אל יכולת גיבוש אסטרטגית לחימה, תרגול סוגים שונים של תרחישים, קבלת החלטות בשטח, כושר קרבי, פעילות קבוצתית וכמובן הנאה ממשחק לוחמה המשלב יכולת פיזית ומנטאלית וכל זאת בהנאה.

אתם מוזמנים להשתתף במשחק לייזר טאג בתל אביב וזאת לצד קבוצת הכנה לצה"ל אשר תעזור לכם להגיע לאותה רמת כושר קרבי בה אתם מעוניינים תוך אימוני סימולציה, התאמת האימון למתאמן, עבודת צוות, כושר גופני גבוה, אסטרטגיה ועוד.

 

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!