מדוע חשוב להגיע עם הרבה אדרנלין למשחק הלייזר טאג?

    • רבים הם המשערים כי משחק הלייזר טאג הינו משחק "קליל" ומתאים אולי לילדים צעירים כהפעלה ליום הולדת. אך אין הם יודעים כי זהו משחק מלא באדרנלין וחווית אקסטרים משובחת שאינה נופלת מכל סוג אחר של ספורט אתגרי.

    אך אל חשש, בין אם הגעתם מאיזור תל אביב הישר מתוך משרד ההייטק שלכם , כקבוצה שמעוניינת להעביר פעילות גיבוש לעובדים שלה על מנת להסיר מהם את השחיקה היום יומית הרובצת עליהם כבר שנים , בחרתם את המשחק הנכון . גם אם לא הגעתם עם יותר מדי אדרנלין ומצב רוח ילדותי , לאחר שתחזיקו את הנשק , תסתכלו על הבוס שלכם דרך הכוונת , מובטח לכם שרמת האדרנלין בדם שלכם תעלה לא מעט..

    ואם כבר מדברים על הבוס , אז למה שלא תנצלו את ההזדמנות שכלכך חיכיתם לה? זה הזמן שלכם לבחור להיות בקבוצה שאיננה מן הדרג הבכיר ולהראות להם כמה רטיטות באפוד שמלא בחיישנים לאחר פגיעה הישר לתוך פלג גופם העליון, או יותר טוב – פגיעת צלפים הישר לתוך גולגולתם הרכה.

    מקווה שהצלחתי לשכנע אתכם להגיע עם רמת אדרנלין שתספיק ולצאת מתוך קונכיית ההייטק שאליה שידל אתכם המנהל להיכנס .

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!