למה חשוב יום גיבוש לעובדים?

  • למה חשוב יום פעילות גיבוש לעובדים.

    אם אתם בעלי עסק או חברה ,חשוב מאוד על מנת להבטיח את הצלחת העסק/החברה עבודת הצוות זה בטח אתם יודעים. במיוחד כאשר אנחנו מדברים על צוותי אגף/מחלקה שאמורים לעבוד יחד על מנת לגרום לעסק/חברה להצליח ולכן צריכים שתהיה להם מטרה משותפת, כגון אנשי מכירות, אנשי שיווק, אנשי פיתוח ומחקר וקידום אתרים מנהלי סניף ועוד רבים – חשוב מאוד שכל אחד מאנשי הצוות יכיר את חבריו לצוות, גם את החזקות שלהם וגם את החולשות, וכך יוכלו לעבוד כצוות מנצח שאחד משלים את השני, ושלכל הצוות יהיה נעים ונחמד להעביר את יום העבודה לצד שותפיו לצוות.

    אז מה עושים בשביל זה? יוצאים מהשגרה ולוקחים יום אחד של חופש כולם יחד !

    לא משנה מהו תחום תחום הפעילות של העסק, גם אם לא יהיה פשוט אפשר לעשות הפסקת פעילות של יום אחד שרק תתרום תעצים את הצלחת העסק. יום זה יתן לעבדים מוטיבציה רבה גיבוש עבודה צוות והכרות מעמיקה גם לא בתחום העבודה וטובת העסק רק תגדל יותר בגלל הפסקה זו בו כל העובדים יצאו יחד ליום חופש משותף.

    יש המלצות רבות לפעילויות שנפוצות בקרב עסקים שונים למטרות ימי גיבוש של העובדים, החל מטיולי ג'יפים, טיולי אופנים וטרקטורונים בשטח שיט ביאכטה בים התיכון וחדרי בריחה, ועד להרצאות ומופעים בתחומים שאינם קשורים בקשר ישיר לעבודה. לכל פעילות שתבחרו, ולכל סדר יום של יום גיבוש כזה, תהיה השפעה ייחודית משלה, ושונה מחברתה וחשוב מכל חיובית ומעצימה על העובדים שלכם ועל התפוקה שלהם בעבודה.

    ביום הגיבוש הזה חשוב לארגן מראש עבור העובדים פעילות מגבשת שתהיה בשבילם יציאה מהשגרה, ותגרום להם להיות במקום שבו הם בדרך כלל לא נמצאים ותייצר אצלם גם אפשרות לבטא צדדים באישיותם שחבריהם בצוות אינם מכירים, וגם לתקשר עם חבריהם לצוות שהם רואים יום יום בדרכים חדשות שטרם יצא להם להכיר (וגם לכם אולי להכיר אולי תגלו את כישרון מיוחד שמסתתר באחד מעובדיכם).

    אז על מה אנחנו ממליצים? פעילות לייזר טאג !

    לייזר טאג חיפה הוא משחק חוויה עם הרבה אקשן שכבש לאחרונה את ישראל , אבל עדיין כל כך מוכר ולכן יכול להיות שרוב העובדים שלכם יתקלו בו בפעם הראשונה. מדובר במשחק לוחמה אסטרטגי שבמסגרתו כל שחקן מקבל נשק לייזר ואפוד מיוחד, בזירה יהיו גם רימוני מטעני ומוקשי לייזר , מטרת המשחק היא לבצע פעולות טקטיות של לחימה לדוגמא ירי בחברי הצוות השני , הסתתרות מאחורי מחסות, הגנה על חברי הצוות שלך והתחמקות מפגיעות ניטרול פצצות ועוד.אין לכם מה לחשוש , לא תצטרכו לעשות סבב גיוס חדש לעובדים, כי כל המערכת ממוחשבת כל היריות מתבצעות באמצעות מחשב והעובדים שלכם מוגנים ובטוחים.

    משחק הלייזר טאג מחייב את השחקנים לעבוד יחד כצוות, לתכנן ולהוציא אל הפועל אסטרטגיה כדי לנצח את הקבוצה היריבה, ובהינתן שהמשחק מתקיים מחוץ למקום העבודה, העובדים שלכם למעשה נאלצים להפעיל כישורים שבדרך כלל עשויים להיות חבויים. בנוסף הם מכירים אלה את אלה וצוברים חוויות שיוכלו להוות נושאי שיחה נהדרים בימים ובשבועות שלאחר מכן.

    לסיכום

    לייזר טאג אמנם נחשב כיום כפעילות בולטת ומבוקשת מאוד לימי גיבוש, אולם כל פעילות שתיבחר לימי גיבוש העובדים תורמת בצורות רבות לדוג' היכרות בין עובדים בעלי נסיון וותק לחדשים בין עובדים ממחלקות שונות שהאינטרקציה היומיומית מועטת. חיזוק הקשר הקבוצתי בצוות ויצירת שיתופי פעולה חדשים חזקים יותר.

    במילים אחרות, אם עוד לא יצאתם ליום גיבוש אם עובדכם אז…למה אתם מחכים?! צאו ליום כזה ותראו איך כולם יגיעו לעבודה אחרי מלאי אנרגיה חיובית.

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!