לייזר טאג בקונספט PUBG

    • כולכם בטח מכירים את המשחק PUBG שכבש את ישראל בתקופה האחרונה. הרבה משחקי מחשב יוצאים במהלך השנה , חלקם מצליחים יותר וחלקם פחות. אך נדיר ששומעים הד כלכך גדול סביב משחק. וpubg     – או בשם המקורי – PlayerUnknown’s Battlegrounds הצליח להפתיע בגדול. עשרות אלפי בני נוער נהנים מהמשחק המטורף (האחרון היה בפעילות לייזר טאג בחיפה) . מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לחוות את המשחק הזה בלייב ? להיות בשדה הקרב ממש! בכל מקום בארץ – תל אביב, חיפה, נתניה, או סתם ביום הולדת בבית של החבר. לייזר טאג – מביא לכם את חווית הPUBG עד אליכם.

      עם ציוד מקצועי שתרגישו בידיים , קסדות עם מכשירי קשר מובנים , כוונות , נשקים עם סנייפרים ולייזרים, ווסטים עם הרגשת רטט מפחידה. כן , משחק הלייזר טאג יכול לתת את החוויה המדוברת .

      אך כדאי להיזהר, יש הרבה חברות חדשות בשוק הלייזר טאג שיוצאות עם הצהרות על הציוד הכי מתקדם, כדי לדעת בדיוק היכן תוכלו לקבל את החוויה במלוא העוצמה כדאי לעשות סקר שוק מקיף לפני הזמנת משחק.

      וואו זה כבר נמצא ברמה אחרת , אדרנלין מטורף , ציוד מתקדם ( אפילו יותר מהמשחק  ב PSP).

      לאחר המשחק האמיתי כבר לא תרצו לחזור יותר למסכי המחשב. האפשרויות רבות ומגוונות . כמובן שבמתחמי הספייס לייזר (מתחמים בנויים) כבר בונים לכם את כל מה שתצטרכו , אך גם לאלו שהחליטו להביא את משחק הלייזר טאג עד אליהם בתל אביב/נתניה/חיפה או כל מקום אחר בארץ , שימו לב לבדוק את האופציות הרלוונטיות מצד המפעילים.

      אז יאללה לכו להינות (וכמובן הדבר הכי חשוב בשונה ממשחק המחשב הממכר תורידו כנראה עוד כמה קילוגרמים מיותרים )

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!