לייזר טאג – אטרקציה מושלמת ליום גיבוש לעובדים

  • אין הרבה אטרקציות או פעילויות כמו פעילות לייזר טאג: אטרקציות שיכולות ללמד עבודה בקבוצה, מנהיגות וקבלת החלטות תוך אפשרות לזהות את המנהיגים וקובעי הדעה. בוודאי שלא פעילויות מעניינות, שמדברות בשפה מודרנית, ומתאימות לכל הגילאים.

    יותר מזה: קשה למצוא פעילות גיבוש עובדים בסטייל אקסטרים, שלא יחייבו להיות בכושר גופני טוב או שמי שאינם בכושר, ירגישו איתן נח.

    בעבר, היה נהוג לצאת לפעילויות אקסטרים כגון טיולים מדבריים, סנפלינג או טיפוס קירות. הבעיה הייתה שאלה לא היו נוחים לעובדי חברה, שרובם היו 'יושבי משרד'; בוודאי שלא לכולם. בייחוד אם חיפשתם אטרקציות באילת

  • לפעילות לייזר טאג יש יתרון גדול בתחום הזה כיון שבעוד שהיא מחייבת תנועה, היא לא מחייבת בהכרח כושר גופני גבוה. בנוסף, ניתן גם לקיים אותה בתוך מבנה, בצורה יחסית נוחה לכל העובדים.

    איך ניתן להשתמש בלייזר טאג לשם גיבוש צוות עובדים או גיבוש חברה?

    במשחקי לייזר טאג אפשר ליצור צוותים או לגבש צוותים קיימים: אפשר למשל לקחת חבורה של עובדים שרק הגיעו לחברה ועדיין לא מכירים אלה את אלה, ולגבש אותם לכדי קבוצה אחת. המטרה יכולה להיות בניית צוות פיתוח בחברת הייטק, למשל, או הקמת צוות מכירות בחברת ביטוח.

    אם רוצים לגבש צוות קיים, אפשר להעמיד אותו בתחרות מול צוות אחר, מגובש יותר או פחות, זה כבר לא משנה. כדי לתת תמריץ לצוותים לשתף פעולה בתוכם, ניתן לקבוע פרסים שגם הם 'בתוך החברה'. לדוגמא, פרס מקובל יכול להיות יום חופש או יום בילוי לצוות המנצח. מצד שני, הוא גם יכול להיות בנוי אחרת:

    נניח שאתם מזמינים קייטרינג לסוף יום הגיבוש. פרסמו שהפרס פשוט: הקבוצה המפסידה היא זו שצריכה לערוך את השולחנות ולהיות המגישה באירוע, בעוד המנצחים יכולים לנוח וליהנות מכוס בירה טובה.

    בסיום האירוע עצמו, לאחר הארוחה והצחוקים המשותפים, תנו פרס לכל המשתתפים – הוציאו את כולם לאותו יום חופש או בילוי. בצורה הזו יהיה תמריץ לנצח, אבל אף עובד לא ירגיש מושפל, ובסופו של דבר הכול יתנהל ברוח טובה.

    בנו את משימות לייזר טאג יחד עם צוות המקום

    הגדירו את המטרות שלכם. יכול להיות שאתם יוצאים לפעילות בעצה אחת עם יועץ ארגוני או אנשי כוח אדם, וכדאי יהיה להתייעץ גם איתם:

    האם אתם רוצים לזהות מנהיגי צוות עתידיים?

    האם אתם רוצים לראות כיצד המנהלים שלכם אכן מנהיגים ומנהלים? האם אתם רוצים לוודא שיש ערבות הדדית בין העובדים, והאם הם מגלים אחריות?

    את כל אלה – והרבה דברים נוספים – אתם יכולים להפיק ממשחקי לייזר טאג.

פוסטים נוספים

אטרקציית לייזר טאג בצפון

לייזר טאג בצפון- האטרקציה האולטימטיבית הזמנת משחק לייזר טאג בצפון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג בצפון, הינו משחק פנאי אקסטרים גיבושי  – טקטי המדמה

לייזר טאג חולון

לייזר טאג חולון הזמנת משחק לייזר טאג בחולון מותנית במינימום 15 משתתפים לייזר טאג חולון חולון היא בעיני רבים עיר הילדים, ועיר הילדים זהו לא

לפרטים והזמנות חייגו
052-600-5850
או שלחו טופס

מתעניינים במשחק לייזר טאג?
לייזר טאג קלאב
מתלבטים איזה משחק מתאים לכם? דברו איתנו בווצאפ!